diumenge, 28 de setembre del 2014

Tavernes trau profit de la APP Línia Verda.

[Img #15593]
Tavernes va implantar el servei Línia Verda fa poc més d'un any. Un sistema que permet que els ciutadans realitzen consultes o transmetin incidències mitjançant una aplicació mòbil disponible de manera gratuïta en Play Store i APP Store. El regidor responsable de medi ambient, Perfecte Benavent, ha destacat “el bon acolliment dels ciutadans i el bon ús que fan. L'aplicació implica el ciutadà en la consecució d'un municipi més sostenible, facilita en gran manera la gestió diària als responsables municipals, agilitza els temps de reacció, i dóna a conèixer situacions de millora que de no ser per la col·laboració ciutada pot adjuntar una foto i una breu descripció. Una vegada cursada la petició, un responsable de l'Ajuntament rep la notificació i s'inicien els tràmits de solució. També el ciutadà coneix en tot moment l'estat en què es troba gràcies a les notificacions que rep en el seu mòbil. Segons Benavent, en Tavernes el tipus d'incidències més habituals són desperfectes en voreres i carrers, seguit de qüestions relacionades amb la neteja, el mobiliari urbà i qüestions entorn de parcs i jardins. Actualment Tavernes té comunicades un total de 318 incidències de les quals s'han solucionat 78% segons el consistori.

na, l'Ajuntament no tindria constància". D'aquesta manera, l'usuari tria si planteja una incidència o una consulta. Si selecciona una incidència, per geolocalizació la APP detecta les coordenades on se situa. A més, es
Les consultes mediambientals s'efectuen a través de www.liniaverdatavernes.org i en el termini de 24 hores s'obté la resposta d'un equip d'experts en la matèria. Així mateix, existeix una àmplia informació sobre ordenances, legislació bàsica, notícies mediambientals d'actualitat i esdeveniments personalitzats sobre Tavernes.
www.gentedelasafor.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada